با نزدیک شدن به ماه محرم حسینی و برگزاری همایش جهانی شیرخوارگان در اولین جمعه ماه محرم، کارگاه دوخت لباس‌های این همایش همزمان با سالروز شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی کار خود را در شهرستان نجف‌آباد آغاز نمود. 

طباطبایی مدیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) شهرستان با اعلام این خبر افزودند: کار برش، سردوزی و بسته‌بندی لباس‌های همایش شیرخوارگان همه ساله به همت جمعی از خادمین خواهر به صورت داوطلبانه انجام می‌شود. 

حضور ساعاتی طولانی در روز به صورت افتخاری و فقط با عشق و علاقه و ارادت به شیرخوارۀ حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و انجام نذرهای خاص در این خصوص از ویژگی‌های مهم و تأثیرگذار مجموعه کارگاه دوخت لباس است و الحمدالله این عشق و ارادت و تقاضا برای مشارکت در این امر مقدس هرساله بیشتر و امسال نیز شاهد حضور چشمگیر بانوان خیّر و نیکوکار در این خصوص هستیم و علاوه بر تأمین لباس‌های مورد نیاز خود اهتمام به تأمین درخواست دیگر شهرها نیز داشته و در حد توان و ظرفیت مجموعه این موضوع را دنبال خواهیم نمود. 

ایشان همچنین از برگزاری همزمان همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در 5300 نقطه از کشور و بیش‌از 150شهر جهان در اولین جمعه ماه محرم با شعار (کربلا حیات شیعه و حضرت علی‌اصغر(ع) حیات کربلا) که این شعار برگرفته از فرمایش امام صادق(ع) است که فرموده‌اند: شیعه باید قبل ظهور حیاتش را از کربلا بگیرد، خبر دادند و گفتند: مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در شهرستان از سال 1385 به صورت رسمی کار خود را آغاز و امسال به توفیق الهی سیزدهمین همایش شیرخوارگان را با حضور پرشور مادران به همراه فرزندان شیرخواره خود برگزار خواهیم نمود که تمامی فعالیت‌های این همایش در قالب سیزده کمیته و با حضور بیش‌از 450 نفر از خادمین افتخاری برادر و خواهر برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود. 

ایشان انجام ثبت‌نام و تحویل لباس این همایش را در بیش‌از سیزده پایگاه و مراکز بهداشتی-درمانی در سطح شهر نجف‌آباد و دیگر شهرهای شهرستان و نیز مکان‌های برگزاری دعای عرفه، نماز جمعه و ... از اوایل شهریورماه اعلام و از حضور تیمی از خادمین این مجموعه در بیمارستان‌های شهرستان و ثبت‌نام افتخاری از فرزندان تازه متولد شده و پوشاندن لباس‌های همایش به تن نوزادان به عنوان اولین لباسی که بر تن می‌کنند همراه با یک مراسم ویژه نیز خبر دادند.

لازم بذکر است مراسم امسال همزمان با سراسر کشور در اولین جمعه ماه محرم در تاریخ ۲۳ شهریورماه از ساعت ۸/۳۰ صبح با مشارکت هیات رزمندگان اسلام شهرستان در مکان حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار خواهد شد.