مدیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) نجف آباد همایش شیرخوارگان سال ۹6 را تشریح نمودند.

مدیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) نجف آباد همایش شیرخوارگان سال ۹6 را تشریح نمودند.

با سلام. پس از برگزاری شورانگیز همایش امسال، سراغ جناب آقای طباطبایی، مدیر محترم مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) نجف آباد رفتیم تا نظرات ایشان را در مورد همایش امسال، جویا شویم. ایشان پس از عرض ادب و تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا.. الحسین(ع)، ادامه دادند:

"به حول و قوه الهی و مدد اهل بیت(ع) و شهدا، دوازدهمین آیین همایش جهانی شیرخوارگان حسینی را در اولین جمعه ماه محرم و مصادف با چهلمین روز شهادت حجت خدا شهید مدافع حرم محسن حججی در شهرستان نجف آباد، همزمان با ۴۵۰۰ نقطه ایران و جهان به نمایندگی از مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) با شعار «کربلا حیات شیعه و حضرت علی اصغر(ع) حیات کربلا»  و با حضور بیش از ۲۰ هزار نفر از مشتاقان و ارادتمندان اهل بیت، خیل عظیم مادران به همراه فرزندان شیرخوارشان به میزبانی هیأت رزمندگان اسلام نجف آباد درحسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار نمودیم. حضور همسران و خانواده معظم شهدای مدافع حرم جلوه ای زیبا و معنوی به جلسه‌ی امسال ما داد. سخنرانی امام جمعه شهرمان حاج آقا حسناتی با موضوع تربیت فرزند عاشورایی، مداحی برادر سید رضا نریمانی با اجرای مجری صداوسیما برادر حمید راستی، قرائت نذرنامه توسط تمامی مادران با گرفتن فرزندانشان برروی دست و نذر نمودن آنها برای یاری نمودن قیام امام زمان(عج) از برنامه های اصلی همایش بود. چهارصد نفر از خواهران و برادران مومن و متعهد خادمی این همایش را در ۱۲ کمیته با فعالیتهای مختلف بر عهده داشتند و بیش از سی دوربین از سایتها و خبرگزاریهای مختلف پوشش خبری همایش را بر عهده داشتند و مراسم بصورت مستقیم و زنده از شبکه های دو سیما، افق، شما و شبکه استان اصفهان پخش گردید."

ادامه مطلب...
۰۲ مهر ۹۶ ، ۰۷:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع جهانی حضرت علی اصغر شهرستان نجف آباد

همایش شیرخوارگان حسینی(ع) سال 96، با‌شکوه تمام، برگزار شد.

همایش شیرخوارگان حسینی(ع) سال 96، با‌شکوه تمام، برگزار شد.
سلام بر شیرخوار شهید دشت کربلا. سلام بر قلب شکسته‌ی پدری که فرزندش را با تیر جهل، کینه و ستم سیراب کردند. سلام بر مادر حیران شده‌ای که شیرخوارش هرگز به خیمه باز نگشت...
 سلام بر مادران قدرانی که امروز به رسم همدردی مادرانه، فرزندان کوچک خود را به میدان آوردند. 
و سلام بر همسران و فرزندان شهیدی که شهیدشان نه در دشت کربلا، بلکه در امتداد راه کربلا، و در زمانی که فتنه‌های یزیدیان زمان هر روز از گوشه‌ای سر بر می‌آورد، از همه‌ی داشته‌ها و دلبستگی‌های خود دل بریدند و مانند سالار مظلوم و غریبشان، مظلومانه در غربت، آسمانی شدند.
امروز همایش شیرخوارگان حسینی(ع)، در نهایت زیبایی و به کوری نگاه‌های شوم دشمنان شیعه، در اوج شکوه برگزار شد. مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) نجف آباد افتخار داشت، امروز میزبان خیل کثیری از شیرخوارانی باشد که به نیت سربازی قیام منتقم خون شهیدان کربلا [مهدی وعده داده شده(عج)] به حسینه حضرت زهرا(س) آورده شده بودند. خداوند بزرگ و مهربان را شاکریم که با نعمت اسلام و ولایت علی(ع) ما را بر جهانیان بزرگی بخشید و سپاسگزاریم که ما را خادمان کوچکی در جبهه‌ی عاشوراییان قرار داد تا به شکرانه‌ی این نعمت، همایشی چنین با شکوه، هماهنگ و در نهایت نظم و دلنشینی برگزار شود.
ادامه مطلب...
۰۲ مهر ۹۶ ، ۰۷:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع جهانی حضرت علی اصغر شهرستان نجف آباد