هر جمعه ای که می گذرد پیر می شوی

مولای من ،  کوچه های شهر بوی غربت گرفته خانه هامان دیگر توان استقامت ندارند  زمینیان به ستوه آمده اند روزها به بیقراری مبدل شده  و زمان ، خواهان ایستادن است  مولای من ،  دنیا رنگ سیاهی گرفته مولا جان ، جواب قلب خسته ام را چه بدهم؟  به چه زبانی باید درد دلم را با تو بگوییم؟  می دانم که می آیی و من به امید آمدنت با سکوت ،  دست به آسمان خدا بلند میکنم و میگویم :  اللهم عجل لولیک الفرج    هر جمعه ای که می گذرد پیر می شوی  درهر غروب آن تو دلگیر می شوی  می ترسم آقا که بگویی به این گدا  تو باعث این همه تاخیر می شوی
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) -شهرستان نجف آباد

رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) بر همگان تسلیت باد

در آخرین شب زندگى امام خمینی (ره) و در حالى که چند عمل جراحى سخت و طولانى درسن 87 سالگى تحمل کرده بودند و در حالیکه چندیـن سرم به دستهاى مبارکـشان وصل بـود نافله شب مى خـواندند و قـرآن تلاوت مـى کردند. در ساعات آخر , طمانینه و آرامشى ملکـوتـى داشـت و مـرتبا شـهادت بـه وحـدانیت خـدا و رسالت پیـامبـر اکرم (ص) را زمـزمه مـى کـردند و بـا چنیـن حــالتى بـود که روحـشان به ملکـوت اعلى پرواز کرد . وقتى که خبر رحلت امــام منتشر شـد , گـویـى زلزله اى عظیـم رخ داده است , بغضها تـرکیـد و سرتاسر ایران و همـه کانـونهایـى کـه در جـهان بـا نام و پیام امام خمینـى آشـنا بـودنـد یــکپارچه گـریستند و بـر سر و سینه زدنـد . هیچ قلـم و بیـانـى قـادر نیست ابعاد حـادثه را و امواج احساسات غیر قابل کنترل مردم را در آن روزها تـوصیف کند.
۱۴ خرداد ۹۳ ، ۰۵:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) -شهرستان نجف آباد

سخنی از امام حسین (ع)

۱۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) -شهرستان نجف آباد

اعیاد مبارک شعبانیه برشما شیعیان و دوستداران ایشان مبارک باد

امام حسین(ع) سر سلسله شیدائیان عشق است و شیدائى را به هر کسى نمى بخشند، شیدائى حق پاداش از خود گذشتگى است... شهدا کلیدداران کعبه شیدائى هستند و کعبه شیدائى کربلاست... ما سرگردان هاى مدار نفس را چه مى رسد که از ستارگان کهکشان حسین بن على(ع) سخن بگوییم؟ ما را چه رسد که از ساکنان حریم قدس و شاهدان محفل انس سخن بگوییم. میلاد امام عشق و ایثار امام حسین ابن علی (ع) و امام سجده کنندگان ، امام سجاد علیه السلام و حضرت ابالفضل العباس بزرگ یار و یاور علی ابن الحسین(ع) در مسلخ عشق و استقامت مبارک باد .
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) -شهرستان نجف آباد