گزارش اولین جلسه هماهنگی همایش شیرخوارگان 95

گزارش اولین جلسه هماهنگی همایش شیرخوارگان 95

✔️باتوجه به برگزاری همایش بزرگ شیرخوارگان درشهرستان نجف آباد توسط این مجمع ، اولین جلسه مربوط به همایش دیروز یکشنبه۲۸ شهریور برگزارشد.


⭐️بامقارن شدن این جلسه در ایام غدیریه، ابتدای جلسه باصحبت های زیبای خانم حسینی پیرامون این عید بزرگ جلسه صفای بیشتری پیداکرد.

بامدد از مولای شیعیان حضرت امیرالمومنین جلسه را آغاز کردیم و مدیریت مجمع جناب آقای طباطبایی سخنان خود را پیرامون اهمیت این همایش آغاز نمودند.

پس از آن مسئولین کمیته ها مشخص گردیده و شرح وظایف هرکدام از آنها یک به یک بیان شد.

درپایان جلسه خانم ربانیان مسئول کمیته مراکز گزارشی از ثبت نام ها در مراکز شهری و برون شهری ارائه دادند.


باامید به اینکه باتوکل به خدای متعال و مدد از ائمه معصومین و شیرخواره کربلا ، تمامی خادمین با همت والا و سعه صدر و صبری زیبا بتوانیم این امر عظیم را باپایانی بی نظیر به سرانجام برسانیم.

۲۹ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه گزارشات

مدیر کمیته مراکز همایش بزرگ شیرخوارگان مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) خبر داد

مدیر کمیته مراکز همایش بزرگ شیرخوارگان مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) خبر داد

نحوه ثبت نام متقاضیان شرکت در همایش سال ۹۵
1) مراجعه حضوری: به پایگاههای 14 گانه در سطح شهرستان 

2) ثبت نام پیامکی: با ارسال نام و نام خانوادگی و سال تولد نوزاد به سامانه پیام کوتاه مجمع جهانی به شماره  30007650006729 

3) ثبت نام تلفنی: از طریق تماس با شماره های 09391336023 و 09103935631 و اعلام نام و سال تولد نوزاد 

4) ثبت نام اینترنتی: از طریق مراجعه به وبسایت مجمع و تکمیل فرم ثبت نام همایش و ارسال به ایمیل مجمع.
شما دوستان عزیز میتوانید نام پایگاههای ثبت نام، آدرس و ساعات کار آنها و فرم تذکرات همایش را در ادامه مطالب مشاهده فرمایید. خانواده هایی که تمایل به تهیه لباس مخصوص شیرخوارگان در همایش دارند فقط از طریق مراجعه حضوری اقدام به ثبت نام نمایند
۲۰ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) -شهرستان نجف آباد

پایگاههای ثبت نام همایش شیرخوارگان محرم ۹۵

۱۹ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) -شهرستان نجف آباد

اهدای جوایز طرح مادران قرآنی

به نام حضرت دوست
دوستان و یاوران همیشگی سلام
به مدد خداوند متعال طرح حفظ سوره مبارکه انسان که اولین گام درطرح مادران قرآنی بوده با حمایت و همکاری ارگانهایی همچون شهرداری، سازمان رفاهی تفریحی شهرداری، بنیاد فرهنگی حضرت آیت الله خامنه ای، موسسه خدماتی زیارتی ثامن الائمه و مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) شهرستان نجف آبادبرگزار شد.
آزمونهای این طرح بصورت شفاهی (حفظ سوره) و کتبی ( تفسیر سوره) برگزار گردید و جوایز برگزیدگان آن روز شنبه 13 / 6 / 95 طی مراسم جشنی بمناسبت سالروز پیوند آسمانی دردانه هستی حضرت زهرا(س) و حضرت علی (ع) به برگزیدگان اهدا گردید.
در این مراسم که در سالن اجتماعات بنیاد فرهنگی حضرت آیت الله خامنه ای با اجرای زیبای سرکار خانم ایمانیان برگزار شد، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط سرکار خانم رفیعی، سرکارخانم سمندری پیرامون تاثیرات قرآن در روح انسان و همچنین تاثیر لقمه حلال بر روح و جان مطالبی ارائه فرمودند و پس از آن مولودی خوانی مداح اهل بیت سرکار خانم  رضایی فضای معنوی به جشن بخشید.در آخر نیز شرکت کنندگان و برگزیدگان این طرح هدایای خود را به همراه کارنامه های قرآنی مندرج به معدل قرآنی خود دریافت نمودند.

به امید توفیقات روز افزون


۱۶ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه خواص داروهای گیاهی