🔸 هدف تربیت در مکتب اسلام، پرورش انسانی است که در مقابل خدای خویش، در جایگاه عبودیت قرار بگیرد. از همین رو، تربیت، زمینه سازی برای رشد استعدادها در مسیر بندگی خداوند است.

🔹 بار دیگر، با استعانت از یاری خداوند متعال و توسل به شش ماهه ی کربلا و با همت تیم #مادران_عاشورا_فرزندان_انتظار ، دومین کارگاه تربیتی مادران در تاریخ ۱۸ مهرماه ۱۳۹۸ با حضور پرشور مادران دغدغه مند شهرستان برگزار شد.

🔹 این کارگاه آموزشی با هدف بسترسازی برای آموزش و یاری رساندن به مادران دغدغه مند در امر مهم تربیت و در ادامه ی کارگاه اولیه با رویکردی جدید تشکیل شد.

سخنران این کارگاه، حجت الاسلام سید ایمان مصلحی ضمن صحبت هایی پیرامون بحث " نشاط و روحیه ی مادر در تربیت فرزند " به بررسی عوامل افسردگی و راه های برون رفت از افسردگی پرداخته و قسمتی از کلاس را به اخذ یک آزمون از مادران و بررسی میزان افسردگی در آنها اختصاص دادند.

🔹 در ادامه ی سخنرانی جلسه، مادران در گروه های جداگانه کنارهم قرار گرفته و ضمن راهنمایی و مدیریت مسئول حلقه، به بررسی دغدغه های خود در زمینه ی تربیت پرداختند.

🔹 کتاب "من دیگر ما" از مجموعه ی کتب تربیت فرزند، ضمن معرفی و تبلیغ در اختیار مادران قرار گرفت و طبق برنامه ریزی هر گروه، مادران به مطالعه و مباحثه کتاب در جلسات آینده می پردازند.

🔹 کارگاه تربیتی مادران، به صورت منظم و هدف دار، طی جلساتی در ماه با حضور استادان خبره و با محتوای متفاوت برگزار خواهد شد.

🔹  کانال مجمع جهانی در پیامرسان گپ: @mjaliasghar_njf

 

قرائت قرآن در ابتدای جلسه توسط قاری نوجوان و توانمند

 

سخنرانی حجت الاسلام سید ایمان مصلحی

 

برگزاری نمایشگاه کتاب با محوریت تربیت فرزند

 

فروش کتب تربیتی با تخفیف ویژه به مادران دغدغه مند حاضر در جلسه

 

فروش کتب تربیتی با تخفیف ویژه به مادران دغدغه مند حاضر در جلسه

 

فروش کتب تربیتی با تخفیف ویژه به مادران دغدغه مند حاضر در جلسه

 

ایجاد فضایی برای دلنوشته و عهدهای مادران برای تربیت فرزند

 

فضاسازی مکان جلسه با پوسترها و جملات تربیتی

 

فضاسازی مکان جلسه با پوسترها و جملات تربیتی