دعوت از خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان در همایش شیرخوارگان حسینی شهرستان نجف آباد

در گفت و گو با مسول کمیته‌ی نیروی انسانی همایش شیرخوارگان حسینی، ایشان از حضور و مشارکت ۴ خادم در این کمیته و فعالیت‌های چشمگیر آنها خبر دادند.
ایشان همچنین افزود: یکی از تلاش‌های این سنگر دعوت از خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان اصفهان است که با حضور سرشار از معنویت خود در همایش شیرخوارگان حسینی مجلس و محفل را به نور شهدا مزین خواهند نمود.

همچنین از ثبت نام عکاسان هنرمند برای هنرنمایی در روز همایش خبر دادند تا بتوان هرچه پررنگ‌تر گوشه‌ای از این حضور پر شور و شعور حسینی را در قاب تصویر در آورد.
 
۲۶ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع جهانی حضرت علی اصغر شهرستان نجف آباد

پایگاه‌های ثبت‌نام

با سلام به همه مادران و مخاطبین سایت مجمع جهانی حضرت علی اصغر

پایگاه‌های ثبت نامی در سطح شهر نجف‌آباد آماده نام نویسی از نوزادان شیرخواره دلبند شما است؛ ثبت نام جهت دریافت لباس شیرخوارگان از تاریخ ۳ شهریورماه آغاز خواهد شد.

اسامی این پایگاه‌ها به شرح زیر می‌باشد:

  • دفتر مرکزی: خیابان شریعتی شرقی بنیاد فرهنگی آیت‌ا... خامنه‌ای. دفتر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع)
  • مرکز بهداشتی امام سجاد(ع): خیابان شریعتی. مقابل کلینیک حکیم (۹ الی ۱۲ صبح)
  • مرکز بهداشتی امام موسی کاظم(ع): خیابان ۱۵ خرداد جنوبی (۹ الی ۱۲صبح)
  • مرکز بهداشتی امام حسین(ع): خیابان منتظری شمالی. مقابل حوزه علمیه (۹ الی ۱۲صبح)
  • مرکز بهداشتی امام صادق(ع): خیابان شریعتی غربی. بعد از چهار راه مجاهد (۹ الی ۱۲صبح)
  • مرکز بهداشتی قا‌یم: خیابان شریعتی. چهار راه بازار (۹ الی ۱۲صبح)
  • مرکز بهداشتی معین: خیابان منتظری جنوبی. خیابان نظام الملک (۹ الی ۱۲صبح)
  • مرکز بهداشتی آزادگان: آزادگان. بلوار شهید صیاد شیرازی (۹ الی ۱۲صبح)
  • مرکز بهداشتی امیرآباد: امیرآباد. فلکه اصلی. ابتدای خیابان مطهری شمالی (۹ الی ۱۲صبح)
  • مرکز بهداشتی یزدانشهر۳: یزدانشهر. قسمت دوم. بوستان ۳ (۹ الی ۱۲صبح)
  • مرکز بهداشتی گلدشت: (۹ الی ۱۲صبح)
  • مرکز بهداشتی فیروزآباد (۹ الی ۱۲صبح)


زمان همایش: جمعه ۲۳ شهریورماه ساعت ۸:۳۰ صبح

 

مکان همایش: کمربند شمالی نجف‌آباد. مجموعه فرهنگی تفریحی شهید احمد کاظمی. حسینیه حضرت فاطمه زهرا(س)

 

 

 

۲۴ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه گزارشات

کارگاه دوخت لباس همایش شیرخوارگان حسینی ۹۷

با نزدیک شدن به ماه محرم حسینی و برگزاری همایش جهانی شیرخوارگان در اولین جمعه ماه محرم، کارگاه دوخت لباس‌های این همایش همزمان با سالروز شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی کار خود را در شهرستان نجف‌آباد آغاز نمود. 

طباطبایی مدیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) شهرستان با اعلام این خبر افزودند: کار برش، سردوزی و بسته‌بندی لباس‌های همایش شیرخوارگان همه ساله به همت جمعی از خادمین خواهر به صورت داوطلبانه انجام می‌شود. 

حضور ساعاتی طولانی در روز به صورت افتخاری و فقط با عشق و علاقه و ارادت به شیرخوارۀ حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و انجام نذرهای خاص در این خصوص از ویژگی‌های مهم و تأثیرگذار مجموعه کارگاه دوخت لباس است و الحمدالله این عشق و ارادت و تقاضا برای مشارکت در این امر مقدس هرساله بیشتر و امسال نیز شاهد حضور چشمگیر بانوان خیّر و نیکوکار در این خصوص هستیم و علاوه بر تأمین لباس‌های مورد نیاز خود اهتمام به تأمین درخواست دیگر شهرها نیز داشته و در حد توان و ظرفیت مجموعه این موضوع را دنبال خواهیم نمود. 

ایشان همچنین از برگزاری همزمان همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در 5300 نقطه از کشور و بیش‌از 150شهر جهان در اولین جمعه ماه محرم با شعار (کربلا حیات شیعه و حضرت علی‌اصغر(ع) حیات کربلا) که این شعار برگرفته از فرمایش امام صادق(ع) است که فرموده‌اند: شیعه باید قبل ظهور حیاتش را از کربلا بگیرد، خبر دادند و گفتند: مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در شهرستان از سال 1385 به صورت رسمی کار خود را آغاز و امسال به توفیق الهی سیزدهمین همایش شیرخوارگان را با حضور پرشور مادران به همراه فرزندان شیرخواره خود برگزار خواهیم نمود که تمامی فعالیت‌های این همایش در قالب سیزده کمیته و با حضور بیش‌از 450 نفر از خادمین افتخاری برادر و خواهر برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود. 

ایشان انجام ثبت‌نام و تحویل لباس این همایش را در بیش‌از سیزده پایگاه و مراکز بهداشتی-درمانی در سطح شهر نجف‌آباد و دیگر شهرهای شهرستان و نیز مکان‌های برگزاری دعای عرفه، نماز جمعه و ... از اوایل شهریورماه اعلام و از حضور تیمی از خادمین این مجموعه در بیمارستان‌های شهرستان و ثبت‌نام افتخاری از فرزندان تازه متولد شده و پوشاندن لباس‌های همایش به تن نوزادان به عنوان اولین لباسی که بر تن می‌کنند همراه با یک مراسم ویژه نیز خبر دادند.

لازم بذکر است مراسم امسال همزمان با سراسر کشور در اولین جمعه ماه محرم در تاریخ ۲۳ شهریورماه از ساعت ۸/۳۰ صبح با مشارکت هیات رزمندگان اسلام شهرستان در مکان حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار خواهد شد.

 

۲۳ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع جهانی حضرت علی اصغر شهرستان نجف آباد