کارگاه‌ دوخت لباس شیرخوارگان حسینی افتتاح می‌شود

مدیرﻣﺠﻤﻊ ﺟﮫﺎﻧﯽ ﺣﻀﺮت ﻋﻠﯽ اﺻﻐﺮ(ع) شهرستان نجف آباد از شروع دوخت لباس شیرخوارگان خبر داد و  ﮔﻔﺖ: ﮐﺎرﮔﺎه ھﺎی دوﺧﺖ ﻟﺒﺎس ﺷﯿﺮﺧﻮارﮔﺎن ﺣﺴﯿﻨﯽ از اول مهرماه ﻣﺎه سال ﺟﺎری شروع به کار خواهند نمود وی ﺑﺎ اﺷﺎره ﺑﻪ دوﺧﺖ چند هزار دﺳﺖ ﻟﺒﺎس ﺷﯿﺮﺧﻮارﮔﺎن ﺣﺴﯿﻨﯽ اﻓﺰود: ﺑﺎﻧﻮاﻧﯽ ﮐﻪ در اﯾﻦ ﮐﺎرﮔﺎه ﺣﻀﻮردارﻧﺪ ﮐﺎﻣﻼً ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺧﻮدﺟﻮش و ﺑﺪون ھﯿﭻ ﭼﺸﻢ داﺷﺘﯽ ﺗﻨﮫﺎ ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﺣﻀﺮت ﻋﻠﯽ اﺻﻐﺮ(ع) ﺑﻪ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ می پردازند این لباس ها بصورت بسته بندی شده به همراه سربند و کارت نذرنامه همایش آماده ودرپایگاههای ثبت نام در اختیار واجدین شرایط ثبت نام قرار خواهد گرفت
۲۸ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) -شهرستان نجف آباد

معرفی کتاب

در مورد تربیت فرزند کتاب های زیادی به رشته تحریر در آمده ، که هر کدام سبک و شیوه و روش خاص خود را دارا هستند. اما یکی از بهترین کتابهایی که در مورد تربیت فرزند نگاشته شده کتاب من دیگر ما اثر حجت الاسلام شیخ محسن عباسی ولدی است که تربیت را از دیدگاه قران و روایات بررسی کرده است .مطالعه این اثر انسان را از سایر کتاب های تربیتی بی نیاز کرده و  چشم انداز تازه ای را مقابل خانواده ها ایجاد می کند....
ادامه مطلب...
۲۶ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) -شهرستان نجف آباد

سبک زندگی

رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع پرشور هزاران نفر از دانشجویان، دانش آموزان و دیگر جوانان خراسان شمالی، «سبک زندگی» را بخش اساسی و حقیقی پیشرفت و تمدن سازی نوین اسلامی خواندند و با دعوت از نخبگان و صاحبان فکر و اندیشه برای «پرداختن به این مفهوم مهم، آسیب شناسی وضع موجود سبک زندگی در ایران و چاره جویی در این زمینه» تأکید کردند: پیشرفت در علم و صنعت و اقتصاد و سیاست که بُعد ابزاری تمدن اسلامی را شکل می دهد وسیله ای است برای دستیابی به سبک و فرهنگ صحیح زندگی و رسیدن به آرامش، امنیت، تعالی و پیشرفت حقیقی. حضرت آیت الله خامنه ای، با توجه به نو بودن بحث "سبک زندگی" در ادبیات و فضای گفتمانی کشور، در جمع پرشور مردم خراسان شمالی سخنان خود را با نوعی آسیب شناسی عینی آغاز و به طرح سؤالات متعدد پرداختند.
ادامه مطلب...
۲۶ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) -شهرستان نجف آباد

رهبر معظم انقلاب بیمارستان را ترک کردند؛

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) پس از پایان دوران بستری در بیمارستان و بهبود کامل، بیمارستان شهید رجایی را ترک کردند.رهبر انقلاب اسلامی قبل از ترک بیمارستان، در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر، ضمن ابراز رضایت از عمل جراحی و دوره درمانی پس از آن گفتند: اکنون با سلامت کامل جسمی و نشاط روحی در حال بازگشت به منزل هستم اما از حجم عظیم محبت‌ها و ملاطفت‌هایی که در این چند روز نسبت به این حقیر انجام شد، احساس شرمندگی و سنگینی بر دوش خود می‌کنم.ایشان با اظهار قدردانی و تشکر فراوان از محبت‌های فراوان قشرهای مختلف مردم، مراجع و علمای محترم، شخصیت‌ها، مدیران برجسته کشور، سیاسیون، هنرمندان و ورزشکاران افزودند: علاوه بر اظهار محبت مردم کشورمان، ملت‌های دیگر نیز اظهار لطف فراوانی کردند که بار دیگر نشان دهنده‌ تاکید همیشگی بنده مبنی بر اینکه ملت ایران، در میان ملت‌های دیگر دارای عمق راهبردی است.رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند: هیچ نظام و کشوری را سراغ نداریم که خارج از مرزهای خود دارای چنین ریشه‌ها و پیوندهای عاطفی، اعتقادی و ایمانی با ملت‌های دیگر باشد.
ادامه مطلب...
۲۵ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) -شهرستان نجف آباد

گزارش هشتمین جلسه دوره تخصصی آموزش خانواده

هشتمین جلسه از دوره آموزش تخصصی خانواده باموضوع «خشونت وپیامد های  ان در خانواده »در تاریخ بیست و چهارم شهریور ماه 93 با سخنرانی سرکار خانم محمودیان در سالن اجتماعات بنیاد امام خامنه ای برگزار گردید.ایشان موضوع را با تعریف خشم آغاز کردند :خشم عبارت است ازحالتی  طبیعی در همه ی انسان ها ودر همه‌ی سنین.که اگر از حالت طبیعی خود خارج شود به سمت  خشونت ودر صورت عدم کنترل به افسردگی تبدیل خواهد شد.                                      
ادامه مطلب...
۲۵ شهریور ۹۳ ، ۰۷:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) -شهرستان نجف آباد

گزارش هفتمین جلسه دوره تخصصی آموزش خانواده

هفتمین جلسه دوره تخصصی آموزش خانواده از سلسله نشست های راه نیکو زیستن با موضوع« اصول کمک های اولیه » در تاریخ 23شهریور ماه 93 برگزار شد. این جلسه از ساعت 4:30 تا 7 عصر در سالن اجتماعات بنیاد فرهنگی آیت الله خامنه ای با تدریس جناب اقای شاه محمدی از پرسنل اورژانس و شبکه بهداشت شهرستان برگزار گردید. جناب آقای شاه محمدی در ابتدا به آموزش اصول اولیه احیاء که در مواقع بروز حوادث ناگهانی منجر به ایجاد مشکلات قلبی و تنفسی می شود پرداختند ؛ ایشان به این موضوع اشاره داشتند که چه بسیار افرادی که در اثر انجام همین اصول اولیه از مرگ حتمی نجات پیدا کردند. جهت شروع احیای قلبی ریوی ابتدا باید مطمئن شوید که فرد مورد نظر شما به احیای قلبی ریوی نیاز دارد بدین منظور: او را صدا زده و به آرامی تکان می دهید . به دقت به چهره فرد و حرکات قفسه سینه او بنگرید . (( چهره کبود و زرد و لبهای تیره رنگ و کبود نشانگر نارسایی گردش خون فرد است )). با دیدن این علایم بی درنگ از کسانی که در محل حادثه حضور دارند بخواهید تا با تلفن اورژانس 115 تماس بگیرند. اگر می خواهید  احیا’ قلبی ریوی را انجام دهید هرگز به بهانه تماس با اورژانس مصدوم را رها نکنید . امانباید فرصت را از دست بدهید .پس مراحل احیای ریوی را آغاز کنید. هشدار : قبل از هرگونه اقدامی جهت انجام احیای قلبی تنفسی هر مصدوم اطمینان حاصل کنید که این عمل سلامتی شما یا مصدوم را از نظر سرایت بیماریهایی چون ایدز و هپاتیت تهدید نمی کند   
ادامه مطلب...
۲۴ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) -شهرستان نجف آباد

گزارش ششمین جلسه از سلسله کلاس های تخصصی اموزش خانواده( نحوه تعامل والدین با فرزندان، جلسه دوم)

ششمین جلسه از دوره آموزش تخصصی خانواده باموضوع نحوه تعامل میان والدین و فرزندان در تاریخ هفدهم شهریور ماه 93 با سخنرانی سرکار خانم محمودیان در سالن اجتماعات بنیاد امام خامنه ای برگزار گردید که در ادامه بخشی از مباحث مطرح شده عنوان میشود:سبک زندگی شامل 4 الگوی رفتاری است که والدین باید بدانند آیا خودشان و فرزندانشان از الگوهای رفتاری سالم و بهداشت روانی برخوردار  هستند یا خیر. مادر خانواده در این میان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این 4 الگو شامل موارد زیر می باشد. 1) کیفیت خواب: کم خوابی یا پرخوابی می تواند یکی از دلایل افسردگی و عدم بهداشت روانی تلقی گردد. 2) کیفیت غذا: خوراک فرد باید مناسب و از الگوی صحیحی برخوردار باشد اشتهای مفرط یا بی اشتهایی نشانه عدم سلامت روانی فرد تلقی میگردد. 3)روابط اجتماعی: داشتن روابط اجتماعی قوی و منسجم از بهداشت روانی فرد حکایت دارد افراد گوشه گیر و منزوی و فراری از اجتماع انسانهای سالمی در حوزه روانشناختی تلقی نمیگردند. 4) عدم تحرک:  باید فرزندان تحرک لازم را داشته و انرژی خود را تخلیه کنند. در صورت بروز هریک از موارد بالا در فرزندان والدین باید سریعا در صدد درمان برآیند. 
ادامه مطلب...
۲۰ شهریور ۹۳ ، ۰۵:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) -شهرستان نجف آباد

خبرهای جدید در راه است.

یکی از مسائل بسیار مهمی که دانستن آن برای هر فردی و از جمله مادران بسیار مهم و ضروری است دانستن اصول کمک های اولیه است بسیاری از مشکلات کوچک و بزرگ به راحتی  با دانستن اصول ساده کمک های اولیه قابل رفع و پیشگیری است از این رو مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در نظر دارد در تاریخ 23شهریور ماه نشستی با عنوان "آموزش کمک های اولیه "برگزار نماید.
۲۰ شهریور ۹۳ ، ۰۴:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) -شهرستان نجف آباد