فعالیت کمیته " مراکز و ثبت نام"  در همایش شیرخوارگان حسینی 98

با نزدیک شدن ایام عزای سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام، خانم مددی مسئول  این کمیته اعلام کردند که: کمیته ی مراکز و ثبت نام طی جلساتی نیرو های برجسته و سابقه دار را در این زمینه انتخاب و برگزید.  خواهرانی که با استعانت از دستان کوچک شش ماهه اباعبدالله (ع) و با هدف خادمی و خدمت در آستان این بزرگوار، خالصانه و باافتخار به این فعالیت ها می پردازند.

                                                                                                                                                                 

پس از تعیین  نیروهای هر مرکز و پایگاه بهداشت برای ثبت نام شیرخوارگان عزیز، جلساتی به منظور رعایت ادب و اخلاق خادمی برای این بزرگوارن برگزار و لباس های بسته بندی شده ی شیرخوارگان به همراه دعوت نامه هایی جهت شرکت مادران عزیز در کارگاه های آموزشی مجمع جهانی حضرت علی اصغر به مراکز ارسال شد.
به دلیل نزدیک بودن به اعیاد قربان و غدیر، پایگاه ها و مراکز براساس این مناسبت ها فضاسازی و همچنین کتاب هایی با هدف تربیت صحیح فرزند توسط مادر در مراکز برای فروش به نمایش گذاشته شد.
امسال، برای هر مرکز ثبت نام،  علاوه بر یک الی دو مسئول ثبت نام کننده، دو نیروی فعال فرهنگی منتخب از کمیته ی فرهنگی نیز لحاظ شد تا علاوه بر ارتباط گیری موثرتر با مادران، در امر فضاسازی و معرفی کتب نیز فعالیت داشته باشند.
و بالاخره در تاریخ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ تمامی مراکز و پایگاه های ثبت نام شروع به فعالیت کرده و بنر ثبت نام در تمام این مراکز نصب شد و همچنین در روز عرفه دو پایگاه سیار ثبت نام شیرخوارگان در دو مکان یادمان شهید حججی و سالن فاطمه الزهرا موسسه سرلشکر کاظمی برقرار شد.
ثبت نام شیرخوارگان تا یک روز قبل از همایش شیرخوارگان نیز ادامه خواهد داشت .