السلام علی الشهید الصغیر

شش ماه حضور تو در این عالم به اندازه‌ی یک روزگار برکت داد به دنیا میوه‌ی دل مادر!

چشم‌های بسته‌ی‌ تو همیشه به مادرت رباب آرامش میداد اما عزیز مادر! خوابی که پس از ‌ن بیداری نباشد دنیا را برای مادر جهنمی میکند که ذره ذره‌ی وجودش تمام وجودش آتش می‌گیرد.

ای کاش هیچگاه به روی مادرت نمی‌خندیدی! تا چهره‌ی خندانت آتشم نزند.

اصغر جانم! سرباز قهرمان! رزمنده‌ی جان بر کف حسین(علیه السلام) چه خوب جنگیدی! و چه زیبا جان دادی! در دستان حسین(علیه السلام) دستان پدری که ستون بهشت قیامت است.

شهادت گوارای وجودت اصغر مادر! الان درمیان فرشته‌ها دست به دست میشوی .

داغ فرزندی شش ماهه جان از کف هر مادری میبرد. برای دل و قلب خاکستر شده‌ی رباب‌ دعا کنید. 

دعا کنید تا مادرش رباب تاب بیاورد و تحمل کند دوری از فرزند شش ماهه‌اش علی اصغر را!

الحمد الله رب العالمین همایش شیر خوارگان حسینی روز جمعه ۲۳ شهریور ماه مصادف با اولین جمعه ماه محرم با حضور پر شور و افتخار آمیز مردم شریف در همایش شیرخوارگان حسینی همراه بود. مادرانی که برای همدردی ودلداری بانو رباب تشریف آورده بودند تافرزندان کوچک خود را حسینی وار تربیت کنند و در راهی پر روزی و پر نور قدم بگذارند.

این اجتماع با حضور خانواده گرامی شهدای مدافع حرم در همایش شیرخوارگان حسینی همراه بود شهدایی که از تمام داشته‌ها و دلبستگی‌هایشان دست کشیدند و به ملکوتیان پیوستند و ملکوتی شدند. 

 درابتدا سخنرانی توسط حجت الاسلام  و المسلمین آیت الله حسناتی تقدیم حضار گردید. اجرای مداحی توسط مداح اهل بیت آقای ایزد خواستی در ادامه برنامه و سپس اجرای دکلمه‌ای همزمان با ورود شهید گمنام که با استقبال بی‌نظیر و پر شور مردم همراه شد.  

✨سایر برنامه‌های همایش شیر خوارگان حسینی شهریور ماه ۱۳۹۷ که به شرح زیر است:

حضور تیم استقبال در ساعات اولیه‌ی ورود مادران به سالن و اجرای هم خوانی و مزین کردن فضای ورودی به نام حضرت رباب(س) و خوش امد گویی به مادران، برپایی غرفه‌هایی نظیر غرفه‌ی مادر و کودک، غرفه‌ی بهداشت و امداد و غرفه‌ی نذورات جهت ایجاد بعد فرهنگی در بطن همایش  واستفاده‌ی مادران از این غرفه‌ها، هم خوانی سرودی در انتهای برنامه توسط مادران به صورت دسته جمعی و خوانده شدن نذر نامه در انتهای برنامه! 

شرح سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای حسناتی که پیام مهم عاشورا را برای ما بیان کردند:

 پیام مهم عاشورا عزت و عزیز بودن است و قرآنی که الان در دستان ما مسلمین است عزت و بزرگی را مخصوص خدا میداند و لله عزه جمیعا و در آیه‌ای دیگر میفرمایند ان العزه لله وللرسول والمومنین

دین اسلام دین عزت وکرامت است و خداوند انسان را برای عزیز بودن به وجود آورد و این بندگان را از برای خودش میداند. در طول تاریخ انسان‌ها به دو بخش تقسیم میشوند:

  ✨۱) گروهی از انسان‌ها ارزشمند و عزیز بوده‌اند که از خدا پیروی میکردند.

✨۲) گروهی از انسان‌ها هستند که از شیطان و هواهای نفسانی خویش پیروی می‌کنند و عزت وا فتخار و شرف انسانی خود را زیر پا میگذارند ولی انسان‌های ارزشمندی هستند که الگو و نمونه‌ای برای جامعه انسانی و اسلامی می‌باشند و تا روز قیامت برای همگان درس عزت و آزادگی داده‌اند. انسان‌هایی شریف و والا مقام مانند ابراهیم خلیل الله که فرزند ۱۳ ساله‌اش را به قربانگاه برد تا فرزندش را قربانی کند و به دستورات خداوند عمل کند و امام حسین(‌علیه السلام‌) که فرزندان و برادران و یاران و جگر گوشه‌هایش را تقدیم خدا کرد آنان کسانی بودند که تقوا پیشه کردند و نزد خدا ارزش بیشتری یافتند کسانی که خداوند برایشان بصیرت ایجاد کرد.

دو پیام قیام سید الشهدا برای تمام مسلمین جهان چنین بود:

 ✨۱) برای رضای خدا و حفظ دین هر آنچه را که خداوند به ایشان داده بود از آنها گذشت این همان نهایت توحید عملی است.

✨ ۲) به دشمن فهماند که من یک مبلغ هستم و برای هدایت حتی یک نفر حاضرم تمام عزیزانم و جان خود را فدای اسلام کنم.

آری حجت خدا جان خود و عزیزانش را برای بهشتی کردن مردم میگذارد.

امام حسین(علیه السلام) این پیام را تا ابد بر تاریخ حک کرد که نگذارید در زندگی‌تان بین شما و خدا زاویه ایجاد شود و فاصله بیفتد چون این فاصله کم کم زیاد میشود تا جایی که دیگر هیچ ارتباطی بین شما و خدا نمی‌ماند مانند دشمنان امام حسین که به نهایت قصی القلبی رسیده بودند وحجت خدا را به شهادت رساندند انقدر سنگدل و بی رحم که حتی به شش ماهه‌ی امام حسین (علیه السلام) هم رحم نکردند و با تیر سه شعبه‌ی حرمله گردن کوچک کودکی را شکافتند.

یاحسین‌