بسم الله النور
السلام علی الرضیع الصغیر

با یاری خداوند متعال و مدد حضرت علی‌اصغر(ع) طی جلسات متعددی که از اواسط تیرماه با حضور مدیریت مجمع جهانی و مسئولین سرکشی پایگاه‌ها و نیروهای ثبت‌نام کننده  تشکیل شد، روز همایش  23شهریور ماه سال 97 و تاریخ شروع فعالیت پایگاه‌ها در 3 شهریور ماه 97 مشخص شد و  نیروها درجریان روند کار و روال برنامه‌های آتی قرار گرفتند.
در جریان کار ثبت‌نام علاوه بر دریافت اطلاعات متقاضیان حضور در همایش به مادران دارای فرزند شیرخوار یک بسته حاوی لباس همایش، سربندو کارت نذرنامه نیز تحویل داده خواهد شد و روند ثبت نام تا یک روز قبل از همایش ادامه خواهد داشت.

در تاریخ 17مرداد ماه در روز چهارشنبه بعدازظهر مراسم بسیار زیبا و دلنشین در کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان واقع در گلدشت، برش و دوخت لباس اغاز شد و محتوای این برنامه زیارت عاشورا و روضه‌ی حضرت علی‌اصغر(ع) بود که با حضور جمعی از خادمین و مسئولین محترم چرخ‌های خیاطی و دستگاه‌های برش راه اندازی شد.
در ضمن یک جلسه‌ی توجیهی در تاریخ 21مرداد ماه  بافراخوان کردن مامورین سرکشی و نیروهای ثبت‌نام کننده‌ی پایگاه‌ها تشکیل شد و معایب و محاسن برنامه‌های ثبت نام سال قبل بازگو شد و نیروها در جریان روال برنامه‌های امسال و مقررات ثبت نام و معرفی تمامی فرم‌ها و مسئولین سرکشی قرار گرفتند.

بنر مکان ثبت نام با همکاری کمیته فرهنگی از تاریخ 27الی 29مرداد ماه در درب ورودی تمامی مراکز و پایگاههای ثبت نام نصب شد.

اعزام دو نفر از خادمین کمیته مراکز در روز عرفه در مکان یادمان شهدا و مجموعه‌ی شهید کاظمی برای ثبت نام شیرخوارگان.
از دیگر اقدامات این کمیته که در سالهای گذشته مورد استقبال مردم، پرسنل، مسئولین بیمارستان‌ها قرار گرفت برنامه ریزی هماهنگی و حضور در بیمارستانهای شهرستان {فاطمه الزهرا و شهیدمنتظری}  جهت دیدار  از بخش زایشگاه و کودکان و دعوت از مادران و نوزادان تازه متولد شده آنها جهت حضور در همایش است که در این دیدار لباس همایش به همراه نبات متبرک آستان قدس رضوی و تربت حرم امام حسین(ع) هدیه شد و پرچم حرم امیرالمومنین حضرت‌علی(ع) نیز متبرک کننده‌ی این حرکت و نوزادان نذرشده‌ی حضرت علی اصغر و مادران دعوت شده‌ی بانو رباب‌(س) بود.

و همچنین درجهت اجرای برنامه‌های طرح بیمارستان‌ها کارت دعوت‌هایی توسط فرهنگی کمیته مراکز و جمعی از اعضای مشکات تهیه شد.

فراخوان ده نفر از نیروهای مشکات جهت حضور در کمیته‌ی پوشش و جلسه‌ی توجیهی برای آنان و به دلیل تذکر آداب خادمی در تاریخ 6شهریور ماه 97 و برگزاری جلسه‌ی دوم توجیهی کمیته‌ی پوشش در تاریخ 15همان ماه.

فعالیت‌های در دست انجام:
✨تحویل گرفتن لباس‌های شیرخوارگان و فراخوان کردن نیروها برای بسته بندی و تحویل به مراکز ثبت نام
✨دیدار از خانواده‌ی بزرگوار شهید حججی و دعوت از ایشان برای تشریف فرمایی به برنامه‌ی شیرخوارگان حسینی و اهدا لباس متبرک کربلا و حرم سیدالشهدا به علی آقا فرزند شهید حججی توسط کمیته‌ی مراکز و ثبت نام به همراهی سایر کمیته‌ها و  اجرای فعالیت‌های فرهنگی در این دیدار.
✨و برگزاری سومین جلسه‌ی توجیهی درهفته‌ی آینده برای افراد کمیته‌ی پوشش