با سلام. امسال همایش شیرخوارگان به افتخاری بزرگ و معنوی نائل گشته است. افتخاری که در تاریخ 13 شهریورماه 95 رقم خورد و ان شاءالله به روز همایش وصل خواهد شد .

دوستان عزیز و خوبمان، خانم ها فائزه‌سادات حسینی و محمدی به همراه  سرکارخانم مهدیه، به نمایندگی از طرف تمامی خادمین عزیز  دیداری با ۹ خانواده‌ی گرامی شهدای مدافع حرم داشتند و پیام دعوت مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) شهرستان نجف آباد را به ایشان ابلاغ کردند. این بزرگواران نیز صادقانه و مخلصانه مدال خادمی حضرت علی اصغر (ع) را پذیرفتند.

شرح این سفرنامه‌ی کوتاه ولی سرشار از احساسات پاک و آکنده از نور امید را خانم محمدی به زیبایی تمام بیان کردند:

"بسیار خوشحال و مسرور هستیم از اینکه امسال مجلس شیرخوار کربلا به حضور این گرامیان و چه بسا همسران شهیدشان متبرک می شد.

استقبال خالصانه‌ی این عزیزان نورانی واقعاً ما را به وجد آورده بود و انرژی‌مان دوچندان شده بود؛ امیدواریم با حضور گرم و صمیمی همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم در مراسم  روز جمعه، این انرژی مثبت به همه خوبان خادم انتقال یابد.

در اولین دیدار، نگاهمان متبرک شد به خانواده محترم شهید حسن احمدی در تیران و کرون و به اتفاق مادر شهید سری به مدرسه دختر عزیز این شهید نورانی زدیم.

استقبال گرم و صمیمی مدیر و کادر مدرسه وصف ناشدنی است. به اتفاق کادر مدرسه و در حضور هم‌کلاسی های زهرا خانم مدال افتخار به ایشان اهدا گردید.

وبا این انرژی مشتاقانه به دیدار خانواده عزیز شهید بزرگوار پویا ایزدی در فولاد شهر رفتیم  وچه لحظات زیبایی میهمان آن عزیزان بودیم.


در شاهین شهر عصاره وجودمان را با عطر خانواده شهید والا مقام محمد جواد قربانی معطر کردیم و در آن جا بود که من به ذره ذره‌ی خاک وطنم بالیدم  وافتخار کردم که در هر گوشه‌ی شهرم شهیدی باعظمت، شکوه وافتخار آفریده است.

پس از آن در شهر زیبای اصفهان، روح و روانمان با دیدار خانواده صبور شهید حمیدرضا دایی‌تقی، آرامشی خاص پیدا کرد.

با پنجمین دیدار در خمینی شهر  قلبمان جلا پیدا کرد از زیارت خانواده عزیز شهید نورانی محسن حیدری.

در روستای باصفای قلعه سفید، خانواده‌های عزیز شهیدان بزرگوار موسی جمشیدیان و روح الله کافی‌زاده را زیارت کردیم و درس عشق و محبت و بندگی را آموختیم.

سپس به دیدار خانواده ایثارگر شهید ارزشمند ویلاشهر، کمیل قربانی نائل شدیم و همزمان با سالگرد قمری شهادت آن عزیز نورانی (یعنی سوم محرم) از صحبت های همسر شهید بهره بردیم.

و  آخرین دیدار  صمیمی ما به خانواده پر از مهر شهید علیرضا نوری در یزدانشهر ختم شد و مدال خادم افتخاری حضرت علی اصغر را همانند دیگر خانواده ها با عزت و افتخار دریافت کردند.

به امید شفاعت این عزیزان در روز حساب "

با تشکر از دوست خوبمان خانم محمدی

در پناه خدا