با سلام. هر چه به تاریخ برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی نزدیکتر می‌شویم، جنب‌و‌جوش و فعالیت‌های خادمین حضرت علی اصغر(ع) در مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) نجف آباد نیز به اوج خود می‌رسد. این هفته مجمع، یکی از شلوغ‌ترین هفته‌های کاری خود را پشت سر گذاشت.  برگزاری جلسات کمیته‌های10گانه با اعضای شورای مرکزی خود،فعالیت‌های سازماندهی خادمین در کمیته‌ها، هماهنگی‌ها و پیگیری‌های میان کمیته‌ای،برگزاری جلسات بررسی محاسن و کاستی‌های همایش‌های سال‌های قبل و ...  از جمله زیبایی‌های این روزهای منتهی به همایش است.

در راستای هرچه بهتر و منظم‌تر برگزارشدن همایش و با هدف  آشنایی و هماهنگی بین کمیته‌ها، جلسه‌ای عصر دیروز، یکشنبه4مهرماه1395، در محل مجمع برگزار شد. در این جلسه، مدیریت محترم مجمع، مسؤلین و اعضای هسته‌ی مرکزی کمیته‌ها حضور داشتند. در ایتدای جلسه، مدیریت محترم ضمن قدرانی از فعالیت‌های کمیته‌ها، به بیان برخی از نکات ضروری در حسن انجام  وظایف و مواردی که برای سازماندهی و توجیه اعضا و برگزاری جلسات پیش رو باید در نظر گرفته شود، پرداختند.

برنامه ریزی و مدیریت زمان و اجرای منظم، 3 اصل مهمی است که در همه طرح ها و همایش‌ها، همواره مورد تأکید قرار گرفته است.

در ادامه‌ی جلسه مسولین کمیته‌ها با معرفی اعضای شورای مرکزی خود، به بیان گزارشی از جلسات برگزار شده در یک هفته‌ی اخیر پرداختند. با توجه به اهمیت  موارد بیان شده توسط مسؤلین کمیته ها و بحث و تبادل نظرات دوستان، تعدادی از کمیته ها موفق به ارائه ی گزارش حضوری نشدند که به لطف خداوند در جلسه‌ی دیگری به آن پرداخته خواهد شد.

از نکات چشمگیر این جلسه، شور، نشاط، و انرژی دوستانی بود که با وجود مشغله‌های فراوان و فشردگی زمانی فعالیت‌ها، با انرژی بالایی در جلسه شرکت کرده بودند و دلیل آن چیزی جز عشق و ارادت به خاندان خوبان نیست.

خداقوت، در پناه خدا