مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) با نزدیک شدن به ایام محرم و روز جهانی شیرخواره امام حسین(ع)، با تکاپوی بیشتری به اجرای مسئولیت اصلی خود در جهت برگزاری همایش بزرگ حضرت علی‌اصغر(ع) می‌پردازد.

در همین راستا دبیر مجمع از تشکیل شدن جلسات هسته‌ی مرکزی کمیته‌های انتظامات، عکاسی، مالی و اجرائی در هفته‌ی گذشته خبر دادند. ایشان اینگونه خبر دادند که: "این جلسات با هدف بهتر برگزار شدن همایش شیرخوارگان حسینی در سال جدید، برگزار شد و معایب همایش سال گذشته در آنها مطرح گردید؛ درپی آن راهکارها و پیشنهاداتی در جهت رفع مشکلات سال گذشته ذکر شد؛ اقدامات مربوط به تقسیم کار بین نیروها انجام گرفت؛ و همچنین شرح وظایف هرکدام از این کمیته‌ها بررسی شد.

همچنین در جهت تکمیل پیگیری‌های برنامه‌های همایش شیرخوارگان، جلسه‌ای مشترک با حضور کمیته‌های مراکز ثبت‌نام، پشتیبانی، انتظامات، مدیریت و کمیته‌ی اجرایی برگزار شد. که مفاد هسته مرکزی به مدیریت مجمع گزارش داده‌شد و پیشنهاداتی جهت بهتر برگزار شدن همایش ارائه گردید. نکته قابل توجه دیگری که مدیریت به آن اشاره فرمودند این بود که، نیروی انسانی باید نظارت دقیقی بر عملکرد خادمین و مسئولین داشته باشد تا در برگزاری همایش با مشکل کمبود نیرو مواجه نشویم.

در ادامه؛ اسامی مراکز ثبت‌نامی توسط خانم ربانیان اعلام شد و زمان ثبت نام به اطلاع مدیریت رسید.  مدیریت مجمع ضمن تشکر از اقدامات انجام شده، از مسئولین خواستند تا با جدیت تمام به رفع معایب بپردازند و جلسات توجیهی خادمین را به بهترین نحو ممکن برگزار کنند. ایشان از اهمیت نیروی انسانی جهت جذب نیروی کادر جدید سخن گفتند و بر بازرسی دقیق از مراکز ثبت نام تاکید کردند."

م.رایانه