بسم الله الرحمن الرحیم

چندین سال است که انگشتان مظلوم و کوچکش را در دستمان حس می‌کنیم و برق نگاه آسمانی‌اش، چراغ راه‌مان شده و ما را در مجمع پربرکتش به خدمتی شیرین مفتخر نموده است. گل زیبا و کوچک و معطر گلستان محمد(ص)، دُردانه‌ی اباعبدالله را که می‌شناسید، گلی کوچک با جلال و جبروتی به بلندای آسمان. همان شش ماهه‌ای که ماه، از فروغ پرمهرش سرافکنده و خجل است، حضرت علی اصغر (ع).

هر سال با آمدن ندای آسمانی کشتی نجات و با نزدیک شدن به ماه محرم، دلهایمان به شوق خدمتش آماده‌تر از سال قبل است و ماه‌ها پیش از محرم به فراهم آوردن مقدمات همایش بزرگ جهانی و روشنگرانه‌اش، با هدف تهییج غیرت دینی و شیعی، برای نسل منتظران و عاشقان ظهور مهدی موعود می شتابیم.

امسال نیز به لطف حضرت حق و با مدد از خاندان مطهر معصومین(علیهم السلام)، سرفصل تلاش پرشور و ذوقمان را از 17ذی القعده مصادف با 9 شهریور ورق زدیم.

اولین جلسه توجیهی مسئولین همایش بزرگ شیرخوارگان، روز دوشنبه بعدازظهر 9 شهریور برگزار گردید. درجلسه مذکور ضمن بررسی معایب و محاسن همایش سال گذشته، نکاتی جهت هرچه بهتر برگزار شدن همایش امسال مطرح شده مورد بررسی قرار گرفت. مدیریت محترم مجمع،  مسئولین کمیته ها را معرفی کردند و شرح وظایف مسئولین ارائه گردید. تا به لطف خداوند، با رعایت نکات ذکر شده و همراه با نیت خیر خادمان، به هدف مقدس خود برسیم.

ضمنا به اطلاع شما عاشقان می‌رسانیم این همایش بزرگ در شهرستان نجف آباد، طبق سنوات گذشته در اولین جمعه ماه محرم، که امسال مصادف است با دومین روز از ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) یعنی 24 مهرماه، درمکان حسینیه فاطمه الزهرا نجف‌آباد برگزار می‌گردد. و ثبت نام جهت شرکت در برنامه از اول مهرماه در پایگاه‌های ثبت نام که متعاقبا اعلام می‌گردد، آغاز می‌شود.

به امید تعجیل در فرج حضرت مهدی موعود‌(عج)